Medezeggenschapsraad

Op het Zuider Gymnasium gaan we graag in gesprek met onze personeelsleden, ouders en leerlingen over het beleid van de school. Dat doen we o.a. via de medezeggenschapsraad (mr).

Wat is de belangrijkste taak van de mr?

De mr geeft advies of stemt in met onderwerpen waarover de schoolleiding beslissingen wil nemen. De taken en rechten van de mr zijn gebaseerd op de Wet Medezeggenschap op Scholen.

Hoe is de mr samengesteld?

De mr bestaat uit drie geledingen:

• de personeelsgeleding (docenten en onderwijsondersteunend personeel);
  • de oudergeleding;
  • de leerlinggeleding.

De mr op het Zuider Gymnasium bestaat uit vier personeelsleden, twee ouders en twee leerlingen. De mr werkt volgens een vastgesteld reglement en huishoudelijk reglement.

Wie zitten er in de mr?

Personeel

Robbert Paul Aalbregt

Astrid van der Kellen (secretaris)
Shanna Laats

Math Osseforth (voorzitter)

Ouders

Jürgen de Graaff

Fouzia Guechati

Leerlingen

Guus Bouwer (klas 6)

Anneloes Oosterbaan (klas 6)

Heeft u vragen voor de mr? Stuur dan een mail naar mr@zuidergymnasium.nl.
  • Privacy-overzicht

Privacy-overzicht

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook-pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.